Brielle 15 juli 2018

Aan alle leden van VV Brielle

Beste allemaal,

Op 4 juli jl. hebben wij u via de website van VV Brielle en/of per mail laten weten, dat wij in navolging van het aftreden van onze voorzitter Ben Janssen als mede bestuurders hadden besloten te stoppen met al onze huidige bestuursactiviteiten.

Dit besluit, zo zult u mogelijk kunnen begrijpen, is genomen na een diepgaande discussie over waar de eindverantwoordelijkheid ligt betreffende het te voeren beleid van onze vereniging.
    Wij hebben ons niet gerealiseerd dat daarmee het bestuur niet meer bemand is en daarmee stuurloos. In het licht hiervan hebben wij besloten terug te komen op ons besluit en deze te herroepen. Dit is mogelijk volgens de regels van de KNVB.
    In die zin zullen wij tot aan de bijeen te roepen Algemene Bijzondere Ledenvergadering in september a.s. als demissionair bestuur aan blijven en daarbij alle normale dagelijkse lopende handelingen uitvoeren zoals de voorbereiding op het seizoen 2018 ?? 2019, alle zaken betreffende de zonnepanelen, afhandeling van de inbraakschade e.a.
    Door het demissionaire bestuur zal daarom geen nieuw beleid worden ontwikkeld.

Wij rekenen tot één van onze belangrijkste taken een goede voorbereiding van de Bijzondere Algemene Ledenvergadering en de verkiezing van bestuursleden.
    De leden van het demissionaire bestuur kunnen zich hierbij wel verkiesbaar stellen conform de statuten van de vereniging.

Het demissionaire bestuur maakt gebruik van de aangeboden diensten en inzet van ere voorzitter Arij Landman die zich bereid heeft verklaard ons waar nodig te adviseren en te ondersteunen.

Het demissionaire bestuur wenst u allen een goede vakantie.

Edwin Wingelaar
    Bernhard Hulst