• Afgelopen vrijdag 18 mei was alweer de laatste speeldag van 7 tegen 7 van het seizoen 2017-2018.

Dit keer een heel speciale avond. Onze grote animator Ralph Bosveld nam na 6 jaar vol overgave 7 tegen 7 bij VV Brielle op kaart te hebben gezet afscheid als organisator van dit fenomeen.

Ralph werd, tijdens de welbekende 3e helft, door zowel zijn 2 wekelijkse wedstrijdmaten als door het bestuur in het zonnetje gezet.

Lovende woorden voor alles wat hij voor 7 tegen 7 heeft gedaan.

Gedurende de speeches kwam bij velen het besef dat wanneer Ralph zou stoppen, de gezellige voetbalvrijdagavond wel eens tot het verleden zou kunnen gaan behoren.

Dit wilden zijn voetbalmaten niet laten gebeuren en gelukkig stonden er 4 vaste spelers uit de groep op om het stokje van Ralph over te nemen.

Met andere woorden 7 tegen 7 blijft voor VV Brielle behouden en gaat in september 2018 gewoon verder.

Hierbij willen wij dan ook de vele (oud)voetballers aansporen om in zich september aan te sluiten bij 7 tegen 7.

Ralph nogmaals bedankt voor de 6 jaar van organisatie en zoals je al hebt begrepen kun je je voetbalschoenen nog niet aan de wilgen hangen!