• A-Selectie VV Brielle begonnen aan voorbereiding voor nieuw seizoen

Afgelopen zaterdag heeft Gijs Zwaan samen met Melvin Spruit de eerste training van het nieuwe seizoen afgewerkt. Natuurlijk zijn er nog wat A-selectiespelers op vakantie, maar de meeste vakantievierders stromen al weer snel in.

Zaterdag stond om 11.00 uur een groep van zestien spelers te trappelen om te starten, waarvan drie fanatieke die net vanuit het buitenland terug waren gekomen om direct vanaf het begin erbij te zijn. De temperatuur was prima en na een wat rustige start schakelden de trainers al snel naar een hoger tempo en een hogere intensiteit van de training. Dit was bij een aantal spelers aan het eind van de training ook van het gezicht af te lezen. Vervolgens werd er gezamenlijk een lunch met warme hap genuttigd, wat goed is voor de teambuilding.

De komende week wordt er weer op maandag, dinsdag en donderdag getraind, waarna aanstaande zaterdag de conditie verder wordt beproefd tegen de jonge talenten van Westlandia.

Let op; deze wedstrijd start om 12.30 uur. Dinsdag 10 augustus om 20.00 uur speelt VV Brielle 1 thuis tegen Barendrecht en op zaterdag 14 augustus om 14.30 uur thuis tegen OVV met vooraf, om 12.00 uur, de wedstrijd VV Brielle 2 – OVV 2. Uiteraard hopen we weer veel toeschouwers te mogen verwelkomen op het Geuzenpark, maar daarbij dient eenieder wel de coronaregels strikt te hanteren.