• Bericht van Markus Lange uit Lünen (Duitsland)

Wij kregen een leuk bericht uit Duitsland van Markus Lange, die 20 jaar geleden voor Wit Rood Wit heeft gespeeld. Hij had twee boekjes gevonden en ons erover bericht. Wat hij echter niet wist, was dat Wit Rood wit en SC Voorne zijn samengegaan tot VV Brielle. Wij hebben hem gevraagd of hij het goed vond als wij een publicatie zouden plaatsen over hem en de foto’s die hij ons toezond. Hieronder ziet u de (nostalgische) afbeeldingen en de berichten die hij ons stuurde. Dit was iets heel bijzonders.

Hi,

ik heb twintig jaar geleden in Brielle geleeft, gewerkt en bij WRW gefoedbald!

WRW bestaat niet mehr!?

In mijn kelder heb ik noog twee boekjes gefoenden.

Met sportieve Groeten
    Markus

Hi,
    bedankt voor het antwoord!
    Matthias Decker (linke kant) en ik (Markus Lange) komen uit Duitsland en we hebben voor WRW gefoedbald (7ste/8ste).
    In de centrum van de foto staat Herman van de Beemt. Dat staat ok alles in de leuke boekje geschreven.
    Het was een geweldige tijd die ik noit zal vergeten!
    Ik heb daar veel vrienden gemaakt. Daarom zullen Brielle en Holland altijd een heel special plekje in mijn hart hebben!
    Het zou een heel speciale eer voor mij zijn om op je facebookpagina te staan!
    Groeten vanuit Lünen (Duitsland)
    Markus Lange