• Na een aantal pittige, maar zeer nuttige oefenwedstrijden van VV Brielle werd zaterdag de uitwedstrijd tegen Derde Divisieclub E.V.V. uit Limburg met 7-0 verloren.

Dit was uiterst teleurstellend, zeker als je de eerste helft hebt gezien. Het meeste balbezit en ook wat mogelijkheden waren er voor Brielle. Het was een domper dat Brielle, dat ondanks het goede spel en tot ieders verbazing een strafschop tegen kreeg. Nadat een bal half weggewerkt werd, kwam de bal met een curve tegen de arm van de speler, die de bal zo ongelukkig raakte. Ruststand 1-0.

In de tweede helft liet Brielle zich overrompelen na snel uitgevoerde uitvallen en was de wedstrijd gespeeld. De organisatie en het geloof in eigen kunnen was compleet zoek en zo werd Brielle met een grote nederlaag uit de landelijke KNVB-beker gespeeld.

Het programma voor VV Brielle is als volgt:

• Dinsdag 21 augustus, oefenwedstrijd Spijkenisse 1 ?? VV Brielle 1, aanvang 20.00 uur
    • Zaterdag 25 augustus, oefenwedstrijd VV Brielle 1 ?? Rijnmond Hoogvliet Sport 1, aanvang 14.30 uur
    • Zaterdag 1 september, bekerwedstrijd VV Brielle 1 ?? Oostkapelle 1, aanvang 14.30 uur
    • Donderdag 6 september, bekerwedstrijd Meeuwenplaat 1 ?? VV Brielle 1, aanvang 20.00 uur
    • Zaterdag 15 september, bekerwedstrijd VV Brielle 1 ?? Hellevoetsluis 1, aanvang 14.30 uur
    • Zaterdag 22 september, competitiewedstrijd Westlandia 1 ?? VV Brielle 1, aanvang 14.30 uur