• CORONA-PROTOCOL VV BRIELLE

Voor toegang tot de kantine/bar en Business Club van VV Brielle zal vanaf 6 november het coronatoegangsbewijs aan bezoekers worden gevraagd.

De inzet van een coronatoegangsbewijs verkleint de kans dat het virus hier kan rondgaan. Door alleen mensen toe te laten die hersteld, gevaccineerd of getest zijn, wordt het besmettingsrisico aanzienlijk verminderd voor alle bezoekers.

Iedereen zal bij de ingang van onze kantine/bar en Business Club om een coronatoegangsbewijs worden gevraagd. Dit zal gescand worden en uw ID-bewijs wordt gecontroleerd.

Het coronatoegangsbewijs geldt voor iedereen (ook voor spelers) die onze kantine/bar en Business Club wil betreden. De uitzondering is jeugd tot 18 jaar.

Mensen zonder een coronatoegangsbewijs worden niet toegelaten tot onze kantine/bar en Business Club.

Voor meer informatie verwijs ik u naar www.rijksoverheid.nl/onderwerpen/coronavirus-covid-19.

• Corona en VV Brielle

Voor zaterdag 11 en 18 december gelden daarom de volgende regels:

-          Toeschouwers zijn niet toegestaan, alleen de begeleiding van onze thuisteams en alleen noodzakelijke chauffeurs en begeleiding van de bezoekende teams
    -          De kleedkamers zijn open, eventueel in groepjes verkleden. Het is niet toegestaan met hele teams na de wedstrijd in de kleedkamers te blijven
    -          De kantine is alleen open voor afhalen, er zijn GEEN zitplaatsen
    -          De keuken is zeer beperkt geopend. Het is verplicht om een mondkapje te dragen, als men gaat bestellen
    -          De kantine sluit om 16.30 uur (11/12) 12.30 uur (18/12)

Het bestuur