• Corona-zaterdag bij VV Brielle

Deze keer was er sprake van veel wind op het Geuzenpark. Vanwege de voorspelde weersomstandigheden was er een aantal teams dat deze keer niet kwam trainen. Desalniettemin was het weer gezellig druk op het sportpark. Om 9.00 uur gingen diverse teams trainen en er was een onderlinge wedstrijd tussen de JO15-1 en de JO15-2, die door de JO15-1 werd gewonnen.

Om 10.30 uur waren er zelfs twee wedstrijden. De JO13-1 won nipt van de JO15-4 en de JO11-1 en JO12-1 speelden ook een onderlinge partij. Tevens waren er trainingen van de JO19-1 en een deel van de selectie.

Om 12.00 uur was het zesde elftal actief met een training (zelfs in de regen, die af en toe met bakken uit de hemel kwam).

Doordeweeks trainen alle teams ook weer. Dit gebeurt nog wel volgens een aangepast schema, omdat we in verband met de avondklok natuurlijk wel op tijd thuis moeten zijn.

Hopelijk kunnen we in de komende weken/maanden onze activiteiten nog uitbreiden. Het is duidelijk dat iedereen ook wel weer eens een echte wedstrijd wil voetballen.