• Geslaagde nieuwjaarsdag bij VV Brielle

Het was weer gezellig druk in de kantine van VV Brielle tijdens de traditionele nieuwjaarsdag. Om 11.30 uur werd de aftrap verricht voor de eerste wedstrijd tussen VV Brielle MO19 en een selectie van oud-speelsters van Wit Rood Wit. Oud-WRW (met Bianca in het doel die hiervoor even 200 kilometer heen en terug kwam rijden) won deze wedstrijd met 2-0 via doelpunten van Marion en Georgette. Scheidsrechter Kees Gelderland had de wedstrijd als vanouds onder controle.

De wedstrijd tussen oud-Wit Rood Wit en oud-SC Voorne eindigde in een 4-3 overwinning voor SC Voorne. Bij rust was het nog 2-2, maar in de 2e helft pakte SC Voorne de volle buit. Coaches Henry Bout en Mike Mol hadden mooie selecties samengesteld, waarbij nog ouderwetse duels werden uitgevochten in het veld. Onder leiding van scheidsrechter Ruud Wesdorp werden de doelpunten gemaakt door Robin Lageweg, Jeroen van der Vliet, Marijn Kampers en Raimon van Holt voor oud-SC Voorne en Edwin Stam en Sander van Boheemen (2x) voor oud-Wit Rood Wit.

Op veld 1 werd er gespeeld tussen de huidige selectie en een selectie van oud-spelers van WRW, SC Voorne en VV Brielle. Ook dit werd een leuke wedstrijd waarbij de het huidige eerste elftal van VV Brielle uiteindelijk met 5-4 won. De doelpunten van de huidige selectie werden gescoord door Niels Bekker (2x), Zepp Jacobs, Tom den Boer en Elwin Spoel. Voor de oudjes scoorden Timo Blom (3x) en Pim Louer. Dit alles onder leiding van scheidsrechter Ralph Majenburg.

Na afloop van deze wedstrijd hield voorzitter Bob Pieterson zijn nieuwjaarstoespraak en was het nog lang gezellig in de kantine van VV Brielle.