• Geuzen Cup 2019

Zaterdag 1 juni is de eerste editie van de VV Brielle Geuzen Cup gespeeld. En wat was het een groot voetbalfeest. Zowel het weer, als het enthousiasme van de spelers en bezoekers waren fantastisch.

Vrijdag werd begonnen met opbouwen van de faciliteiten op het voorplein. Bijzonder leuk dat het bestuur van VV Brielle vol meehielp met de opbouw van de kramen, aansluitingen en overige werkzaamheden.

Zaterdag stonden ruim voor aanvang al de eerste deelnemers te wachten tot ze konden starten. In totaal zijn er 52 teams gekomen. De teams waren verdeeld in 7 poules in de ochtend en 6 poules in de middag.

Tussen het spelen en aanmoedigen door konden de deelnemers en bezoekers genieten van de tomaatjes en komkommers, welke gesponsord waren door lokale boeren. Ook waren er heerlijke hamburgers en worsten van de lokale slager Assenberg.

De EHBO was aanwezig, maar hoefde buiten een aantal blaren en een kleine blessure gelukkig niet in actie te komen. Vele vrijwilligers hielpen met schoonhouden van het terrein, bakken van het vlees, schenken van de drank en rondbrengen van de tomaten en komkommers gedurende de dag. Maar ook het opruimen en schoonmaken van de kleedkamers en toiletten na afloop werd door vrijwilligers geregeld. Hiervoor zijn we enorm trots en dankbaar!

Ook zijn we enorm dankbaar richting onze eigen Business Club. De Business Club stelde zonder aarzeling een heel mooi bedrag beschikbaar, waardoor we alle faciliteiten, prijzen en EHBO konden organiseren. Business Club, bedankt hiervoor!

We gaan bouwen aan een mooie traditie met nog vele toernooien voor onze meiden en jongens. Nogmaals iedereen bedankt en tot de volgende keer!

Met vriendelijke groet,
    Toernooi Commissie VV Brielle

• VV Brielle JO13-2 wint Geuzen Cup

VV Brielle JO13-2 heeft vandaag de Geuzen Cup gewonnen op ons eigen Geuzenpark.
    Na enkele spannende wedstrijden bleek onze JO13-2 de sterkste ploeg te zijn van het deelnemersveld.

Wij feliciteren de JO13-2 van harte met het behalen van deze fantastische prijs!