• Heerjansdam - VV Brielle te volgen op de radio via Atos Radio op 106.1 FM

Zoals reeds bekend is, mogen bij alle sportwedstrijden geen supporters aanwezig zijn de komende drie weken, in verband met de oplopende corona-besmettingen in Nederland.

Het kabinet besloot afgelopen maandag geen publiek toe te laten bij sportwedstrijden, in verband met het coronavirus. Dus ook niet bij de voetbalwedstrijden, waar RTV Atos iedere zaterdagmiddag verslag van doet in het programma Atos Sport op Zaterdag. De radiozender heeft toestemming om verslag te doen van verschillende wedstrijden, om de supporters die gedwongen thuis moeten blijven zo op de hoogte te houden van de verrichtingen van hun club.

Dus zijn de volgende clubs tussen 14.00 uur – 17.00 uur te volgen: ASWH (verslaggever Joost Trouwborst) Groote Lindt (Paul Budde) Heerjansdam (Jan van Dalen) Pelikaan (Arie Stam) ZBC ’97 (Ruud Vlak) en VVGZ (Ronald Poots).

RTV Atos is te ontvangen via de website (live radio luisteren) en in de ether op 106.1 FM.

Op deze manier kunt u als trouwe supporter van VV Brielle toch op de hoogte blijven van de verrichtingen van ons vlaggenschip.