• Inleveren teamtassen

    Train(st)ers en leid(st)ers,

    Het seizoen is helaas abrupt ten einde gekomen. De teamtassen met de gewassen en volledige aantallen tenues kunnen ingeleverd worden volgens onderstaand schema. Hier kan alleen in overleg van worden afgeweken.

    • Mocht je volgend jaar niet meer een actieve rol spelen bij een team, wil je dan ook je coachjas en trainingspak gewassen inleveren?
    • Heb je de trainingshesjes thuis? Dan ook graag deze gewassen inleveren.
    • Bidonrekjes en waterzakken ook graag schoon inleveren.

    De teams waarvan spelers tassen en/of wedstrijdpakken hebben, wordt op een later tijdstip gevraagd deze in te leveren.

    De kleding wordt boven in de kantine verzameld. Het is door werkzaamheden in het gebouw niet mogelijk de kantine via de hal (hoofdingang) te betreden. Graag via veld 1 de tribune op en zo de kantine betreden. De kantine verlaten via het terras en de trap aan de rechterkant naar veld 2. Ik wil eenieder vragen zich te conformeren aan de door de overheid gestelde afspraken. Houd ook nu 1,5 m afstand en voorkom groepsvorming.

    Woensdag 15 april
    JO8 en 9 tussen 18.30 en 19.00 uur
    JO 11 tussen 19.15 en 19.45 uur
    JO/MO 13 tussen 20.00 en 20.45 uur


    Donderdag 16 april
    JO/MO 15 tussen 18.30 en 19.00 uur
    JO 17 tussen 19.15 en 19.45 uur
    JO/MO 19 en SR tussen 20.00 en 20.45 uur

    Ik hoop jullie allemaal weer te zien in het nieuwe seizoen. Het is nog vroeg, maar alvast een fijne vakantie waar dan ook maar vooral………..

    Blijf gezond!

    Carolien Bloothoofd
    06-44740042
    carolienbloothoofd@gmail.com