• Meidenvoetbal - voorlopige teamindeling seizoen 2021-2022

INDELING

Na zorgvuldig wikken en wegen zijn de (Technisch) Coördinatoren, trainers en leiders van afdeling Meidenvoetbal tot de onderstaande VOORLOPIGE indeling gekomen. Door omstandigheden, zoals corona, nieuwe aanmeldingen en/of vertrekkende leden, kunnen er uiteraard nog wijzigingen plaatsvinden. Medio augustus/september wordt onderstaande voorlopige indeling opnieuw bekeken, eventueel bijgewerkt en definitief gemaakt. Daarnaast is het mogelijk dat er tijdens de winterstop nog aanpassingen kunnen plaatsvinden. Het streven is wel om dit tot een minimum te beperken.
    Komend seizoen starten we met de volgende teams:
    Dames 1, MO17-1 & 2, MO13-1 en op basis van nieuwe aanmeldingen evt een MO11.

START TRAININGEN, WESTRIJDEN, ETC

Via de trainers, leiders en de VV Brielle website houden wij u op de hoogte van de start van de trainingen, trainingstijden, oefenwedstrijden, speeltijden, etc.

KOMEND SEIZOEN

• MO11: we hopen komend seizoen ook nog te starten met een MO11 team, 8 tegen 8.
    • MO15: we hopen in de tweede helft van volgend seizoen ook weer met een MO15 te kunnen starten.
    • Uiteraard hopen we ook volgend jaar weer een open dag te organiseren. De vorige maand gehouden open dag was weer een groot succes met vooral nieuwe leden voor de onderbouw, waaronder ook een aantal jongens: broertjes van de meiden

COORDINATOREN

Helaas moeten we na dit seizoen afscheid nemen van Sandra Terol als coördinator.
    Sandra heeft als coördinator een grote staat van dienst bij VV Brielle, omdat ze al vanaf de oprichting actief is geweest. Dit was in eerste instantie om samen met een team van coördinatoren de breedtesport bij de jeugd op poten te zetten en vervolgens was zij één van de initiatiefnemers van het meidenvoetbal bij VV Brielle en daarmee medeverantwoordelijk voor de groei die daarop volgde. Sandra zal wel nog op de achtergrond actief blijven ter ondersteuning. Aan het begin van komend seizoen zal op gepaste wijze afscheid worden genomen van Sandra.

Gelukkig hebben we snel kunnen schakelen en Bart Vegter als vervanger van Sandra kunnen aanstellen.
    Bart heeft zijn sporen inmiddels ook al verdiend als trainer van zowel diverse jongens- als meidenteams en is ook nauw betrokken bij de opzet en groei van het meidenvoetbal binnen VV Brielle. Komend seizoen is Bart ook trainer van JO17-2.

TECHNISCHE STAF (trainers, leiders, vlaggers, kleedkamermoeders, etc)

Helaas hebben we nog altijd de onderstaande posities open staan, onder andere ook omdat Edwin Spoelman heeft besloten VV Brielle te verlaten. Hierbij bedanken we Edwin voor zijn bijdrage aan het meidenvoetbal bij VV Brielle.

• Dames 1 trainer(s) voor de maandagavond
    • MO17-1 trainer(s) & leider(s)
    • MO17-2 trainer(s) & leider(s)

Verder hebben we onze technische staf goed op orde en worden we ondersteund door een groot aantal enthousiaste mensen, maar we blijven uiteraard altijd op zoek naar trainers, leiders, vlaggenisten, etc voor onze meidenelftallen.
    Onze voetbalexperts zullen u waar nodig ondersteunen.
    Bent u diegene die we zoeken? Stuur dan svp een mailtje naar:
    meiden.vvbrielle@gmail.com

BELANGRIJK:

Binnen VV Brielle hebben we afgesproken dat we elkaar moeten willen helpen. Dit houdt in dat we elkaar moeten ondersteunen daar waar nodig. Als een team een keer te weinig spelers heeft, is het fijn als dit team geholpen wordt, zodat er wel kan worden gevoetbald. Het kan dus voorkomen dat je op aangeven van de trainer met een ander team moet meedoen of een tweede wedstrijd op zaterdag moet spelen. Dit kan tot en met de donderdag voor het weekend worden aangegeven, houd hier dus svp rekening mee. We willen als VV Brielle het maximaal aantal mogelijke teams elk weekend aan het voetballen hebben. Het is dan ook niet vrijblijvend om mee te doen.

Mochten er vragen dan wel opmerkingen zijn, dan horen wij die graag via de gebruikelijke route (via trainer/coördinator).

Wij wensen jullie een heel fijne vakantie en heel veel plezier, sportiviteit en succes het komende voetbalseizoen!

Sandra Terol, Bart Vegter, Mike Mol
    Coördinatoren Meidenvoetbal VV Brielle