• Meisjes onder 13 gaat van start

• Zaterdag 5 september begon dit team alweer aan hun tweede bekerwedstrijd. De eerste wedstrijd werd met prachtige cijfers gewonnen. Ook de tweede wedstrijd werd wederom met prachtige cijfers gewonnen. In het team spelen een paar meiden die al best goed kunnen voetballen en een paar meiden die net zijn begonnen. Hun fanatisme maakt heel veel goed en ze kunnen goed meespelen.

Het team is echt supergezellig, maar we hebben nog een paar meiden nodig. Dus ben je 10, 11 of 12 jaar, ben je een beetje sportief en vind je het leuk om te voetballen? Meld je dan bij ons aan en train een paar keer gezellig mee.
    Je kunt je aanmelden via het emailadres meiden.vvbrielle@gmail.com. Wij laten je dan weten wanneer en hoe laat we trainen.

Met sportieve groet,

Sandra en Mike, coördinatoren meidenafdeling VV Brielle

Keepster gezocht voor MO15-2

Voor de Meisjes onder 15-2 zoeken we verder nog een gezellige sportieve keepster. Je krijgt een keer per week keeperstraining en traint verder mee met de groep.
    De meiden uit dit gezellige team zitten hard op je te wachten. Meld je dus aan en kijk of het leuk vindt via meiden.vvbrielle@gmail.com.

Met sportieve groet,

Sandra en Mike, Coördinatoren meidenafdeling VV Brielle