• Aanstaande dinsdag 26 juni speelt VV Brielle de allesbeslissende wedstrijd in Rotterdam tegen XerxesDZB. U kunt getuige zijn van de mogelijk historische promotie van ons vlaggenschip naar de Hoofdklasse.

De Business Club heeft het namelijk mogelijk gemaakt dat iedereen die zich aanmeldt gratis mee kan reizen per touringcar naar XerxesDZB - VV Brielle. U dient zich dan aan te melden bij Harro de Reus, telnr. 0653361880 of via mailadres harro.de.reus@cvdhoek.nl.

Mocht u meegaan, zorgt u er dan voor dat u om 17.30 uur op het Geuzenpark bent, zodat de chauffeur om 17.45 uur de reis kan aanvangen. Wij hopen uiteraard op veel aanmeldingen, zodat de mannen van Stanley Rieborn en Ryan Klipsteen het extra zetje krijgen dat ze mogelijk nodig hebben op weg naar de Hoofdklasse. Wij zien u graag aanstaande dinsdag!