• Nieuws over VV Brielle

Het seizoen is nu bijna officieel ten einde. De tijd van overschrijvingen, het aanmelden van teams bij de KNVB voor het komende seizoen en het indelen van de teams is nu volop gaande.

Volgend seizoen een JO10 en JO12

Voor de ontwikkeling van het kind staat spelplezier en voetbal op het juiste niveau centraal. Daarom gaan we vanaf volgend seizoen starten met JO10-en JO12-teams. Spelen tegen leeftijdsgenoten draagt bij aan een goede ontwikkeling. Aan de teamindelingen wordt de laatste hand gelegd en deze worden binnenkort bekend gemaakt via de website.

Het blijft natuurlijk nog altijd de vraag wanneer we weer kunnen beginnen met het spelen van wedstrijden. De voorbereiding dient daar ook op aangepast te worden. Het is een vreemde tijd geweest, ook voor onze vereniging. Maar gelukkig kan er weer gevoetbald worden.

Voorlopig zijn de woensdagavonden beschikbaar om een balletje te komen trappen. Het complex is dan geopend van 17.00 uur tot 21.30 uur. Meld je wel even aan via de secretaris (e.wingelaar3@upcmail.nl), dan kunnen we een veldindeling maken.

Selectietrainers seizoen 2020-2021

Bij de jeugd zijn inmiddels alle selectietrainers bekend. Een aantal trainers heeft onze club verlaten en andere komen terug. Hoe ziet dat er dan uit?

JO19-1 Jan Lecker

JO17-1 Wouter Bloothoofd en Job van Veen

JO15-1 Remco Baumann

JO13-1 Jelmer Santra

JO12-1 en JO11-1 Ryanne Mol

Nieuw in dit rijtje is Wouter Bloothoofd, die samen met Job van Veen de JO17-1 gaat trainen.

Voor de jongste jeugd hebben we enthousiaste ouders gevonden (o.a. spelers van het eerste elftal) die met veel inzet de trainingen zullen verzorgen.

JO10-1 en JO9-1 Marvin Godschalk en Mike van Dommelen

JO8-1 en JO8-2 Ferry Sijbrandij, Marco ten Bosch, Marnix Dekkers, Martijn Dekker en René de Werker

Mini’s (MM) Ronald Mansveld

Voor de overige teams worden de mogelijke trainers benaderd door de technisch jeugdcoördinatoren. Ons doel is om voor ieder team een trainer te vinden. Heb je weinig/geen ervaring met het trainen van een team? Dat hoeft geen belemmering te zijn. Wij helpen je graag, met begeleiding, op weg. Twijfel dus niet en meld je aan. Stuur een e-mail naar info@vvbrielle.nl.

Technisch Jeugdcoördinatoren

Ook volgend seizoen zullen Dick Baumann (Bovenbouw) en Roel de Nooijer (Onderbouw) verantwoordelijk zijn voor de uitvoering van het technisch jeugdplan. Ze treden op als aanspreekpunt voor de trainers en zullen, waar nodig, ondersteuning bieden.

Meidenafdeling

Bij de meidenafdeling zijn er ook voldoende ontwikkelingen. Volgend seizoen spelen we met een MO19, een MO17, twee teams MO15 en mogelijk ook een MO13. Weer een mooie stap vooruit in deze groeiende afdeling. Trainer van de MO19 blijft Bart Vegter met assistentie van Mick ten Berge. De MO17 wordt komend seizoen getraind door Edwin Spoelman.

De staf van de MO15 bestaat voorlopig uit Jeffrey van Hoorn, Robert Stout en Patrick Joosten. Sam van Velden en Natascha Dijkstra gaan de MO15-2 trainen. Bryan Jansen is keeperstrainer.

Senioren

Bij de senioren heeft de nieuwe trainer Gijs Zwaan inmiddels al kennis gemaakt met het grootste deel van zijn selectie. Ook nieuw als assistent-trainer en trainer van het tweede elftal is Melvin Spruijt. Afgelopen week was de officiële ondertekening van zijn contract (zie foto). We wensen beiden veel succes in hun nieuwe rol. De overige seniorenteams kunnen ook gebruik blijven maken van het complex in de vakantieperiode om te conditie op peil te houden.

Onderhoud

Komende weken wordt er ook gestart met het herstel van alle leidingen in ons gebouw. Zoals bekend waren er vele problemen met legionella in de leidingen. Deze gaan nu opgelost worden. Ook de gevolgen van de waterschade van medio april worden aangepakt.

Het onderhoud aan de natuurgrasvelden is inmiddels in volle gang. Met dank aan de onderhoudsploeg zie je het gras steeds groener worden.

Wedstrijdsecretaris

Na vele actieve jaren nemen we afscheid van Peter Tuk als wedstrijdsecretaris. Zijn functie wordt overgenomen door Peter Bloothoofd. Het (algemene) mailadres waarop Peter Bloothoofd te bereiken is, volgt binnenkort. We willen Peter Tuk bedanken voor zijn jarenlange inzet voor de vereniging.