• Regels 08 augustus 2020

In verband met de werkzaamheden in het gebouw zijn de kleedkamers, toiletten en kantine gesloten.
    Alleen het eerste toilet beneden in de gang is beschikbaar als damestoilet.
    Voor de heren is er een zogenaamd plaskruis en een chemisch toilet beschikbaar.

De spelers zullen omkleden bij de tennis en bij de atletiek.

Verder gelden in verband met corona de volgende regels:

Hygiënische maatregelen

Met betrekking tot de hygiëne moeten de RIVM-richtlijnen gevolgd worden. Dat betekent het volgende:

• Heb je (milde) gezondheidsklachten? Blijf thuis en laat je testen!
    • Hou altijd 1,5 meter afstand (uitzondering tijdens het sporten)
    • Vermijd drukte
    • Was vaak je handen.

Maatregelen op de accommodatie

Met betrekking tot de accommodatie, waaronder de kantine, buitenterras, tribune en kleedkamers, gelden de volgende regels:

• Houd (vanaf 18 jaar) overal 1,5 meter afstand van elkaar langs het veld, op de tribune, in de kantine, op het sportpark, etc.
    • Informeer uw kinderen over de algemene veiligheids- en hygiënevoorschriften en benadruk dat ze te allen tijde de aanwijzingen van de begeleiding en overige medewerkers opvolgen.
    • De kantine is gesloten
    • Houd u aan de aangegeven looprichting op het sportpark en volg altijd de aanwijzingen op van de begeleiders en bestuursleden
    • Tafels mogen op het buitenterras niet worden verplaatst
    • Er geldt een maximum van 250 toeschouwers. Als het maximum bereikt is, kunnen wij u helaas geen toegang verlenen tot de desbetreffende wedstrijd.
    • Geforceerd stemgebruik, zingen, schreeuwen of spreekkoren langs het veld zijn niet toegestaan
    • Het gemarkeerde deel op de tribune is niet toegankelijk
    • Bij overschrijding van deze spelregels kan de toegang tot VV Brielle ontzegd worden.

Wij rekenen op de medewerking van iedereen. Laten we er met elkaar weer mooie wedstrijddagen van maken!

Bestuur VV Brielle