• Roel de Nooijer stopt als TJC Onderbouw

Roel de Nooijer stopt als TJC Onderbouw na zeven jaar actief te zijn geweest binnen onze jeugdafdeling, waar hij verschillende taken vervulde. Zeven jaar geleden startte Roel als bevlogen voetbalvader bij de Mini’s en hij heeft zichzelf ontwikkeld tot technisch jeugdcoördinator.

Roel blijft actief binnen de voetballerij bij o.a. Excelsior Rotterdam. Hij kiest voor zijn gezin en zichzelf, zodat hij meer tijd heeft en flexibeler is om ook andere dingen te doen.

Een opvolger hebben wij gevonden. Remco Baumann neemt het stokje over. Roel maakt het seizoen af en zorgt ervoor dat zijn opvolger goed ingewerkt kan starten bij de opening van het nieuwe seizoen.

We zijn Roel dankbaar voor alles wat hij heeft gedaan voor onze jeugd, trainers, de vereniging en we wensen hem en zijn gezin al het goede toe voor de toekomst.

Bestuur VV Brielle