• Selectienieuws Brielle seizoen 2023-2024

• Op de nieuwjaarsreceptie van jongstleden 7 januari is Manuel Vissers als nieuwe hoofdtrainer van VV Brielle bekend gemaakt.

De huidige, trouwe staf blijft actief voor VV Brielle en wordt versterkt met verzorgster/hersteltrainster Wendy Romijn. Vervolgens is de Technische Commissie van VV Brielle samen met de voor het seizoen 2023-2024 vastgelegde hoofdtrainer Manuel Vissers aan de slag gegaan met het samenstellen van de selectie voor komend seizoen. Inmiddels is er al een aantal gesprekken gevoerd en hebben de volgende spelers aangegeven de club trouw te blijven: Fabian van Benthem, Dean Bos, Koen Botterhuis, Jordy Braber, Lex van Dommelen, Vincent Eielts, Deshney Hoornweg, Zepp Jacobs, Nigel Keehnen en Kevin van la Parra.

De gesprekken met spelers worden de komende weken voortgezet. De bekendmaking van spelers die volgend seizoen ook bij VV Brielle blijven volgt op korte termijn en er zullen wat nieuwe aanwinsten worden gepubliceerd.

Uiteraard betreuren wij het vertrek van Daniqué en Merijn Wolters die, na een (te) korte periode bij VV Brielle, hebben besloten terug te keren naar Nieuwenhoorn.