• Selectienieuws VV Brielle, seizoen 2020-2021

De Technische Commissie heeft samen met Teammanager Ron Vogel de nodige tijd gestoken in het voeren van gesprekken met spelers van het huidige tweede elftal (B-selectie). Inmiddels is in kaart gebracht welke spelers de intentie hebben uitgesproken om bij VV Brielle te blijven en wie niet. Een aantal spelers stopt en andere spelers stappen over naar een andere club, hetgeen wij uiteraard betreuren.

De spelers die vanuit de JO19-1 naar het tweede elftal overkomen zijn ook bekend, ook hier is het aantal beperkt door spelers die kiezen voor een nieuw avontuur. Er moeten dus nog wat spelers gevonden worden die aan kunnen sluiten bij dit leuke team, dat in de reserve eerste klasse speelt. Uiteraard blijven wij actief zoeken naar spelers die op dit niveau de groep kunnen completeren.

De Technische Commissie heeft met Brian Smits overeenstemming bereikt voor volgend seizoen. Brian, “kind van de club”, speelt ook volgend seizoen weer in de A-selectie van VV Brielle. Een nieuwkomer is de 21-jarige aanvaller Rephendry Amsterdam, afkomstig van VV Spijkenisse, waarmee hij vorig seizoen nog in de derde divisie uitkwam en ook op dit niveau het doel wist te vinden. Dit seizoen is de bij VV Spijkenisse opgeleide speler wat uit beeld geraakt, maar ziet, na een gesprek met de onder andere de nieuwe hoofdtrainer Gijs Zwaan, uit naar een nieuwe uitdaging bij VV Brielle.

Zoals al eerder bekend gemaakt gaat Jazzy Adams VV Brielle verlaten, Jazzy komt volgend seizoen uit voor Zwaluwen – Vlaardingen.

De A-selectie voor het seizoen 2020-2021 is inmiddels aardig gevuld en met nog enkele gesprekken voor de boeg denkt de Technische Commissie weer een eersteklas waardige spelersgroep te hebben samengesteld.