• Geachte ouders/verzorgers en jeugdleden van VV Brielle,

Het nieuwe voetbalseizoen is aanstaande. De eerste officiële wedstrijden staan al gepland op zaterdag 31 augustus. Vanaf maandag 19 augustus aanstaande kan er weer getraind worden en zal het complex weer open zijn op de gebruikelijke dagen. Enkele weken geleden zijn de voorlopige teamindelingen gepresenteerd. In de zomerperiode kunnen er veel wijzigingen plaatsvinden betreffende het ledenaantal en dus ook met betrekking tot de teamindelingen. De komende weken zullen we gebruiken om de indelingen waarmee we het seizoen starten definitief te maken. Er kunnen nog wijzigingen plaatsvinden. Bij wijzigingen zullen we contact opnemen.

Wanneer het team waarin jij bent ingedeeld begint met trainen, dan hoor je dat van de trainer. In eerste instantie wordt er getraind vanaf maandag 19 augustus volgens bijgaand trainingsschema. Nog niet elk team heeft een trainer. Wil jij trainer worden van een team of wil een van je ouders/begeleiders of andere naasten trainer worden dan kan daarover contact met mij worden gelegd.

Daarnaast hebben we nog coördinatoren nodig voor JO13 en JO15. Deze worden ondersteund door een zeer ervaren coördinator. Wanneer je ouders/begeleiders willen hieraan willen bijdragen, dan kunnen zij zich aanmelden bij mij. De coördinatoren zullen dinsdag 20 augustus bij elkaar komen om de laatste voorbereidingen op het seizoen uit te voeren. Hierna zullen we de definitieve indeling hebben van de trainingsmomenten. We zullen deze publiceren op de website.

Binnen VV Brielle hebben we afgesproken dat we elkaar moeten willen helpen. Als een team een keer te weinig spelers heeft, dan is het fijn als dat geholpen wordt. Op die manier kan het team wel voetballen. Het kan gebeuren dat je op aangeven van de trainer met een ander team moet meedoen of een tweede wedstrijd moet spelen. Dit kan tot en met de donderdag voor het weekend worden doorgegeven, houd hier rekening mee. We willen als VV Brielle het maximaal aantal mogelijke teams elk weekend aan het voetballen hebben. Het is dan ook niet vrijblijvend om mee te doen.

Tot slot wil ik graag melden dat we dit seizoen wederom het "Vlaggenteam" van de week zullen hebben. Dit team zal bij opkomst van het eerste elftal de spelers op het veld met vlaggen verwelkomen. Na deze mooie ervaring krijgen de kinderen nog wat lekkers en zijn ze natuurlijk vrij om de wedstrijd te blijven kijken of lekker te voetballen op de club. Tevens zal er iedere thuiswedstrijd van het eerste elftal een pupil van de week zijn. De pupil zal de aftrap doen, tijdens de wedstrijd in de dug-out zitten, er zijn enkele verrassingen voor de pupil en de pupil is met zijn/haar ouders uitgenodigd in de Business Club.

Ik wil jullie allen veel plezier, sportiviteit en veel succes wensen het komende voetbalseizoen. Mochten er vragen of opmerkingen zijn, dan verneem ik dat graag via de trainer of coördinator.

Met vriendelijke groet,

Sander Keller