• Medewerker Sportlink

VV Brielle is de plaatselijke voetbalvereniging gelegen aan het Geuzenpark Sportcomplex aan de rand van Brielle. De club kent 50 voetbalteams en 1.000 leden in de leeftijdsklasse van 4 jaar tot 70 jaar. De vereniging wordt bijgestaan door een grote club van vrijwilligers, die de club ondersteunen van schoonmaak tot het glaasje bier. In vergelijking met veel andere voetbalverenigingen zijn wij een relatief jonge vereniging. VV Brielle is een fusieclub van twee voormalige voetbalverenigingen SC Voorne en WRW. Die historie van deze twee clubs is een onderdeel van voetbalvereniging Brielle op weg naar de toekomst.

The job
    Binnen een vereniging of club zijn veel mensen in hun vrije tijd actief om alles draaiende te houden. Een goed georganiseerde, financieel gezonde vereniging, waar leden zich thuis voelen, is daarbij het doel. Dat is ook precies onze ambitie. De Sportlink software, en de ondersteuning die daarbij hoort, maakt het organiseren en besturen van de vereniging beter, makkelijker en dus leuker. Dat gaat veel verder dan de ledenadministratie alleen. Juist als het gaat om financiën (contributie en boekhouding) en organisatie (vrijwilligers, trainingen en opleiding) draagt Sportlink zijn steentje bij. En ook op het gebied van communicatie met leden door middel van websites, apps en tv, zijn de meest moderne oplossingen paraat. Niet voor niets maken duizenden verenigingen gebruik van Sportlink.

De job is dat jij de voetbalvereniging analyseert op de reeds aanwezige modules van Sportlink. Maar vooral welke nieuwe Sportlinkmodules een meerwaarde kunnen zijn voor onze club. Wij zoeken een vrijwilliger met een scherp oog rondom het organiseren van diverse processen door optimaal gebruik te maken van de technische modules van Sportlink.

• Je bent ervaren in het begeleiden van organisaties rondom dit onderwerp
    • Mogelijk benader je andere vrijwilligers om een commissie te vormen. Maar je kunt ook zelfstandig de job oppakken?
    • De huidige situatie van de club wordt geanalyseerd
    • Een concept tekstdocument wordt voorgesteld welke uiteindelijk goedgekeurd dient te worden door het bestuur
    • Een plan van aanpak wordt opgesteld om uiteindelijk de leden van VV Brielle te informeren
    • Je overlegt de vorderingen regelmatig met de penningsmeester (Bernhard Hulst) van de club

De ideale match

• Geen gesprekspartner is jou onbekend, je weet je de juiste vragen te stellen
    • Je weet de vrijwilligers aan je te binden om met plezier samen te werken
    • Je bent een echte aanpakker, komt too the point en hebt een no-nonsense uitstraling
    • Je hebt affiniteit met onze club.

Wat we je bieden?

• Je werkt met vrijwilligers met een groot hart voor de club
    • Uitdagende werkzaamheden, ‘never a dull moment’
    • Een voetbalvereniging middenin een veranderende samenleving waar de club in mee wil gaan

Heb je belangstelling?
    Herken je jezelf in dit project, dan zouden wij graag op korte termijn kennis met je willen maken! Bel, app of mail me voor een gesprek met een kop koffie op de club.

Email: bpieterson@worldmeetings.nl
    Mobiel: 06-51559062