• De app kan worden geïnstalleerd via de App Store of via Google Play.

• App Store
  • Google Play
  • Als je de voetbal.nl app gaat installeren zal er gevraagd worden om je te registreren of in te loggen.
    De volgende situaties kunnen zich voordoen.

1. Je hebt al een account van Voetbal.nl. Je kunt inloggen met je bestaande account. Bij het inloggen wordt er wel gevraagd om het e-mailadres opnieuw te koppelen. Zorg dus dat je het e-mailadres gebruikt waarmee je bij VV Brielle in de ledenadministratie bekend bent.

Hoe weet ik met welk e-mailadres ik bekend ben bij VV Brielle?
              Het adres waarop je ieder kwartaal een mail ontvangt van de penningmeester voor de contributie
              is het adres waarmee je bij VV Brielle bekend bent.

2. Je hebt nog geen account. Via registreren kun je een nieuw account aanmaken. Zorg er wederom voor dat je het e-mailadres gebruikt waarmee je bij VV Brielle bekend bent.

3. Je hebt al een account aangemaakt via de wedstrijdzaken app. Je kunt dit account gewoon gebruiken om in te loggen in de Voetbal.nl app. De koppeling is reeds gelegd.

Belangrijk om de app te installeren!

Het is belangrijk om de app te installeren zodat je geen club- en team informatie gaat missen. Er komen steeds meer mogelijkheden die aan de app worden toegevoegd en waar we als VV Brielle gebruik van willen maken.