• Afgelopen zaterdag was er naast de belangrijke wedstrijd van het VV Brielle 1 nog een leuk evenement op de club.

Voor de J07 en de J09 was er een thuistoernooi georganiseerd. Het toernooi is mede mogelijk gemaakt door hoofdsponsor Vopak.
    25 teams bestaande uit ruim 200 kinderen, begonnen vanaf 13.00 uur aan hun wedstrijden. Er werd door alle deelnemers hard en sportief gestreden voor de mooie bekers.

Alle kinderen ontvingen na afloop een leuk vaantje ter herinnering.

Tijdens het toernooi snoepten alle kinderen, ouders en begeleiders naar hartelust van de paprika’s, tomaten en de komkommers die door lokale kwekers beschikbaar waren gesteld voor dit leuke evenement.

Wij danken iedereen voor de goede sfeer, alle leuke reacties en we hopen het toernooi volgend jaar weer te mogen organiseren.

Met vriendelijke groet,

Toernooicommissie Brielle