• Vrienden van VV Brielle

Word vriend van de Vrienden van VV Brielle

Vriend worden van de Vrienden van VV Brielle kan heel eenvoudig.
    Het is een kwestie van simpel een formulier invullen, welk aan de bar verkrijgbaar is of te downloaden op de website van de vereniging. De kosten hiervoor bedragen slechts 50 euro.

Wat krijgt u?

Als lid heeft u een aantal voordelen:

U kunt meedenken over de besteding van het geld van de "Vrienden van VV Brielle"
    U ondersteunt uw eigen clubje, VV Brielle.
    Op basis van vertoon van uw vriendenkaart heeft u gratis toegang tot alle thuiswedstrijden van de competitie.

Hoe wordt het geld besteed?

Als lid kunt u een onderbouwd voorstel indienen, waarin u aangeeft op welke wijze het geld ten goede komt aan de vereniging of onderdelen hiervan. Het voorstel kunt u indienen bij het bestuur van VV BrielleU kunt uw voorstel ook rechtstreeks aan de Vrienden van VV Brielle kenbaar maken. Zij verwittigen het bestuur van VV Brielle van uw voorstel en zorgen voor de afgesproken gang van zaken.

Elk voorstel zal namens het bestuur van VV Brielle worden ingediend bij het bestuur van de Vrienden VV Brielle. Het voorstel zal besproken worden en er zal over besloten worden op de ledenvergadering van de Vrienden van VV Brielle.

Maak kennis met de bestuursleden van VV Brielle

Het bestuur van de Vrienden van VV Brielle bestaat uit voorzitter Leen van der Reiden, Penningmeester Harro de Reus en secretaris Paulien Bout van Wijngaarden. Zij zijn geregeld op de club aanwezig en altijd bereid om een  praatje te maken met u. Stel uzelf voor en word lid van deze mooie club.

U kunt uw lidmaatschap voor Vrienden van VV Brielle of een goed voorstel voor de besteding kenbaar maken via: vriendenvvbrielle@vvbrielle.nl

• Download formulier door te klikken op onderstaande formulier