• De voetbalcompetitie van 2022/2023 is afgelopen. Nu volgen de schoolsportdagen van het Maerlant College en het MOH-toernooi, het Vriendentoernooi en een vrijwilligersavond voor leden van VV Brielle. Ook is er de mogelijkheid om op woensdagen om 19:30 uur vrij te trainen of een balletje te trappen en de kantine is ook open voor de nodige versnaperingen, dus kom ook en doe mee!

Ook nu is er ook niet stil gezeten om ons voor te bereiden voor het komende seizoen 2023/2024. De teamindeling gaan we bekendmaken bij de KNVB. Op de website www.vvbrielle.nl bij clubinfo onder het kopje “sanctiebeleid en KNVB” staat de nodige informatie voor het komende voetbalseizoen 2023/2024. Ook de trainingen gaan aan het eind van de schoolvakantie weer van start.

Die zijn te volgen via de trainers en leiders en houd ook de website in de gaten wanneer de trainingen plaatsvinden.

De datums zijn als volgt: VV Brielle 1 begint op 25 juli 2023, VV Brielle 2 en de selectieteams voor de jeugd beginnen vanaf maandag 1 augustus 2023 en de andere teams beginnen vanaf maandag 8 augustus 2023. Op de website www.vvbrielle.nl worden komende zomer ook de trainingstijden en de kleedkamerindelingen bekend gemaakt door het wedstrijdsecretariaat.

Wedstrijdsecretaris

Bij het wedstrijdsecretariaat is er ook een wijziging. Peter Bloothoofd is zoals eerder is aangegeven gestopt als wedstrijdsecretaris en deze functie is vacant. Peter is niet meer te bereiken voor wedstrijdzaken. Edwin Wingelaar vertegenwoordigt nu de wedstrijdzaken, maar zoals eerder bekend zoeken wij nog een kandidaat voor de functie van wedstrijdsecretaris. Je kunt contact opnemen met de secretaris Ron de Beer.

Scheidsrechtercoördinator

Zoals inmiddels ook bekend is, gaat Marjolein Bos ook stoppen als scheidsrechterscoördinator.

De vacature voor deze functie van scheidsrechterscoördinator staat open. Voor meer informatie en vragen kun je terecht bij de secretaris Ron de Beer.

Er zal hierbij meer beroep moeten gedaan worden op de teams om zelf een scheidsrechter te regelen. Houd hier rekening mee!

Vrijwilligers

De commissie vrijwilligerszaken is bezig om meer vrijwilligers te werven. Wij hebben namelijk niet genoeg vrijwilligers meer om operationeel de vereniging draaiende te houden. Er is een plan opgesteld hoe dit te bereiken. Komend seizoen 2023-2024 zal dit uitgerold gaan worden “team van de week” te gaan instellen en Taakie te gaan invoeren. Wat is Taakie? Taakie is de digitale assistent vrijwilligerszaken, die het werven van vrijwilligers leuker en makkelijker maakt. Daarnaast wil Taakie dat vrijwilligers hun taak met meer plezier uitvoeren. Niet omdat het verplicht is, maar gewoon omdat jouw club je vraagt voor een taak die jij leuk vindt om uit te voeren, op het moment dat het jou schikt! Wij als vereniging doen er zoveel mogelijk aan om mensen te motiveren om een kleine bijdrage te leveren. Of anders kan je voor de openstaande vacatures contact opnemen met Ron de Beer, secretaris VV Brielle.

Tot slot: wij wensen iedereen een geweldige vakantie en wij zien jullie bij de voorbereiding voor het volgende voetbalseizoen 2023/2024.

Met vriendelijke groet,

Het Bestuur,