• Wij zoeken scheidsrechters voor onze wedstrijden op zaterdag!

Fluit ook een wedstrijd en zorg er zo voor dat iedereen zijn wedstrijden kan blijven spelen!

Maar we maken er ook ‘fun’ van. Zo beloont VV Brielle de junioren- en de seniorenscheidsrechter niet alleen met enkele euro’s per wedstrijd en een consumptie in de bar. Maar we maken er ook een mooie scheidsrechterscompetitie van.

Jazeker. Een competitie voor de junioren en een competitie voor de senioren. De JO19 vallen deze keer onder de senioren.

Voor de individuele scheidsrechter plaatsen 1 – 2 – 3 (aantal gefloten wedstrijden) voor het seizoen 21 – 22 worden de onderstaande prijzen uitgereikt:

1e: scheidsrechtertenue
    2e: trainingspak

3e: een stopwatch

** iedereen vanaf 14 jaar en ouder.

En win bovendien als team: € 500,- vrij te besteden samen met je team!

Hoe?

Welk junioren- en seniorenteam heeft het meeste aantal scheidsrechters geleverd in het seizoen 21 – 22?

Of vraag je vader of moeder wanneer jij in de jeugd van VV Brielle speelt? Zijn of haar gefloten wedstrijden in de jeugd en senioren worden ook opgeteld bij het aantal wedstrijden van jouw team.

Maar ook jouw zoon of dochter (ouder dan 16 jaar) mag fluiten en het aantal gefloten jeugd- en seniorenwedstrijden zijn weer voor jouw seniorenteam.

Regel is dat je een keuze moet maken voor welk team jouw gefloten wedstrijd geldt.

Niet onbelangrijk! Onze notaris Peter Bloothoofd van de commissiekamer registreert!

En we starten binnenkort met korte VV Brielle scheidsrechtersworkshops.